Wednesday 5 October 2011

PIN KARTUN & KEYCHAIN YANG AKU JUAL

Salam ukhuwah :)

wah lambat pulak aku rasa promote pin kartun ngn keychain yg aku jual ni. 
hmm. sbelum tu aku crita lu bila aku mula jual mjual ni.

sbenarnya niat aku mw bniaga ni lama suda, dr awal tahun ni jua, ndk la lma sgt. hehe. 
tapi baru bulan lepas2 bru tcapai hajat di hati ni. tuk pmulaan aku ambil 250 biji pin kartun. wahhh byknya mesti byk untung. hmm ckp senang la, susanya tu aduhhhaaaiii . 
buat masa skg ni aku just jual ngn kgkwn ngn org tdekat . skg ok jua . bjalan dgn baik.

keychain ni pula baru2 jua, dlm 2 minggu lepas. hehe. alhamdulillah. stakat ni smuanya bjalan lancar dan baik.
untung rugi tu pkara biasa dlm bniaga, jadi kita kena bijak mengurus smua tu, bukan senang tau :)










ni antara pin kartun yg aku jual . standard price RM 2 sebiji :)

ni pula KEYCHAIN . RM 4 satu keychain
tempat lain jual rm 5 ke atas tau :)
tapi stok aku ni TERHAD sangat. 
DORAEMON - 3
LOLLIPOP ( purple ribbon ) - 1 

HAPPY SHOPPING GUYS :)

Kalau suka, LIKE ok ? :)

No comments:

Post a Comment

Semua Yang Tertulis Adalah Hak Milik Persendirian Ira Juhairah