Monday 10 October 2011

TERIMA KASIH PRACTICAL STUDENTS OF MASTERSKILL

Assalamualaikum wbt :)


cerita hari ini . wahhhh. hari ni temankan nenek pg hospital, pg unit fisioterapi. d sana aku jumpa ramai plajar praktikal Masterskill ( fisioterapi ) . semuanya perempuan. cantik2 belaka. hehe
mgkin ada la dalam 40 minit aku dlm bilik rawatan tu tunggu nenek kena bgi senaman2 ckit. tapi aku ndk nampk pulak, cz aku duduk d kerusi sama adik aku. hehehe

btw, TERIMA KASIH BYK2 tuk kakak2 praktikal . aku ttguk tadi name tag drg ,MASTERSKILL . weeeeee. 
ada satu kkak tu aku tguk cute. kcik2, pndik rambut dia. comel . hihi. baik ni. 

as nurse ( bakal2 ) mesti baik2 kn, jan kasar2 ngn psakit, nti pesakit complain, nahh. . . hehe
hmm. lepas dari unit fisioterapi, aku, adik aku sama pcik aku, bilik depan tu, bilik carakerja lw aku ndk silap. dia lah tu. 

d sana kena ajar kasi urut2 tgn , latihan jari n kena tulis temujanji lagi. pas da abis smua tu. kami pun balik. 

lepas dari hospital tu, trus aku sama kazen aku, kak Ina pg Girrl's Butik . Jumpa ngn ownernya tnya sal keja. pa2 pun tpulang ngn kak Ina mau keja atau ndk. aku cuma pgantara jak. hehe. da abis urusan smua tu, kami pun balik rumah. penattttttt sgt ( pdhal jalan sekejap jak ) jadi aku pun tidur . hehehehe

skali aku tbangun petang tu, ada barang da sampai. headband yg aku tempah 2 mgu lepas da pun sampai. headband ni ada nama aku . mau tguk ???
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ni diaaaa . sweeetttt ( bagi aku larh ) TQ kak NORMAH . :)


Kalau suka, LIKE ok ? :)

No comments:

Post a Comment

Semua Yang Tertulis Adalah Hak Milik Persendirian Ira Juhairah