Wednesday 4 May 2011

KENANGAN PERTAMA DI KELAS 4B 2009

Pertama kali aku menjejakkan kaki ke kelas 4 Biru ini, aku rasa macam mau keluar ja dari kelas ni. Kawan aku yg dri kelas dulu time aku form 3 pun duduk di belakang kelas. Aku duduk kat depan. Maklum la, aku dari dulu memang xsuka duduk kat belakang. Bukan apa, xnampak klau cgu mgajar. Hahaha~ Mau dijadikan cerita, aku sememangnya kurang biasa dengan keadaan kelas yg aku xbiasa sgt dgn diorg ni. Tpi bila da lama2 kat kelas tu, rasa happy sgt. Ok. Buat kali pertama aku dlm kelas ni, aku rasa besa2 jak. Lepas loceng bbunyi, cgu pun masuk kelas. SELAMAT PAGI CIKGU~~( satu pkataan yg aku rindu sgt2 & aku akan terus merinduinya ). Cgu perkenalkan diri. Nama cikgu ni cikgu Norminah. Wah~ Nice name. 1st time tguk n jumpa cgu ney. Dlm fkiran aku ni, cgu ni garang ka x ar ? Sporting ka x ? Ah biarlah. Cgu ni ajar BM, merangkap GURU KELAS 4B 2009. Hari pertama di kelas, cgu suru kmi cadangkan siapa yg layak jdi ketua kelas. Cgu cakap cadangkan org yg kamu mau dia jadi ketua kelas, lepas tu tulis dlm kertas kecil, time rehat hantar tmpat cgu. Amboi. . garang gitu. hehe. . Aku dgn kgkawan lain pun memilih la siapa yg layak dicalonkan jadi ketua kelas. EDMOND. Setuju!

Kalau suka, LIKE ok ? :)

No comments:

Post a Comment

Semua Yang Tertulis Adalah Hak Milik Persendirian Ira Juhairah