Monday 6 June 2011

HARI KELUARGA SMSP 2009

Salam smua :)
Ary ney smpena HARI KERAJINAN JUEJUE, aku akan update lagi blog ney. Walaupun da lma HARI KELUARGA ney, tpi aku akan cuba tulis apa yang aku ingat. Hehehe :D

Ok. Pagi2 HARI KELUARGA tu, aku jumpa kgkawan n bkumpul ma dorg. Sblum smuanya bmula d dlm dewan, xtvt sukaneka djalankan.


Sempat lagi dorg ney kn bgambar sementara tunggu kgkawan lain datang. sweet :)

 Hurrmmm~ byk jugak xtxt sukaneka yg djalankan tu, antaranya pancing botol, merambat guna jala ( ndk tw mcmana tu game.haha. . ), menganyam ketupat n byk lagi. 

hah. .tguk tu ~ my mum pun main gak game ney tw~ hehe~

Selepas xtvt sukaneka ney, ada ptandingan menyanyi. hoho. Wakil pelajar, aku larh. Berbekalkan sora yg kalah2 itik tcekik, aku nyanyi jua~ muahahaha~

woittt~ myanyi pnuh feel gtu. tolong larh~ hahahahaahahah~ LOL :D
lagu " WAJAH " 
Hohohoho :)

My dad pun ndk ketinggalan bha, hehe. lagu yang dinyanyikan ialah lagu
 "KEMISKINANKU MENANTI DI PINTU"
hehe :)

Lepas jak smua acara tu abis, kmi smua blik umh msing2~ Bgitu larh kisahnya~ hehe 
*p/s- ndk ingat pa yg jdi tyme majlis da mula dlm dewan tu. after menyanyi trus ilang ingatan ndk mw fkir sal yg len lae~ hahahaha~ LOL~ :D

Kalau suka, LIKE ok ? :)

No comments:

Post a Comment

Semua Yang Tertulis Adalah Hak Milik Persendirian Ira Juhairah