Monday 3 October 2011

DUNIA PERNIAGAAN

Assalamualaikum wbt :)

ok now aku mau cerita cmana aku bole tjebak dlm dunia perniagaan ni.

1st, MINAT.
2nd, SOKONGAN PADU DARIPADA KELUARGA DAN RAKAN2
3rd, KETURUNAN.

hehe. aku pun baru mula berjinak2 dlm dunia bisnes ni. kazen aku da bjaya da dlm bisnes2 ni jadi aku minta tlg dia ajarkan. 
jenguk2 la blog dia ni yer :)

Untuk masa skg ni, aku baru jual PIN KARTUN & KEYCHAIN tpi just jual ngn kgkwn n costumer2 yg tdekat sahaja. insya-Allah akan dtg bole jual jauh2 . hehe 

*p/s -apa2 sahaja yg ingin kta lakukan, brusaha la. jgn mudah bputus asa. kejayaan tidak akan datang sendiri. dan belajarlah sesuatu yg membawa kpd kebaikan. :D


Kalau suka, LIKE ok ? :)

No comments:

Post a Comment

Semua Yang Tertulis Adalah Hak Milik Persendirian Ira Juhairah